sobota, 1. april 2023

Izziv #41 - Moj dežnik

 April je mesec, ki je znan po tem, da moramo imeti s sabo dežnik in to je tudi inspiracija za izziv v Veseli hiški.

Pesem Moj dežnik naj vas pomaga pri ustvarjanju.


MOJ DEŽNIK

ANJA ŠTEFAN

 

MOJ DEŽNIK LAHKO LETI,

KAMORKOLI SE MI ZDI,

ZAVRTIM GA IN ODPREM,

HOP – IN ŽE LETIM NA NJEM.

MOJ DEŽNIK PREDOBRO VE,

KAM ME VLEČE, KAM PA NE,

VSAKIČ MI POKAŽE NOVE

KRASNO PISANE SVETOVE.

POD VEČER PRI NAS DOMA

MAMA Z OČKOM KLEPETA:

»NAŠ OTROK PREKRASNO RIŠE.

KJE JE VIDEL VSE TE HIŠE …?«

MAMA, MAMA, TI NE VEŠ,

DA NE HODIM ZMERAJ PEŠ –

MOJ DEŽNIK IN JAZ NA NJEM

PAČ NEVIDNA SVA OČEM.

Sponzor meseca aprila je trgovinica Papirnati kotiček, ki ima res prekrasno izbiro papirjev, trakov, izrezov. Andreja nas je tako kot zmeraj presenetila s čudovitim sponzorskim paketom

 


In mene je pesem in Andrejin izbor izdelkov inspiriral takole :-)
Ustvarila sem malo vintage obešanko. S telohi, skrivnostno deklico z dežnikom



MajdaJanja Valerija in Veana so vam pripravile inspiracijske izdelke. Pokukajte tudi k njim in se veselimo vaših izdelkov.



2 komentarja:

Valerija pravi ...

Kako ljubka in nežna pomladna dekoracija. Toliko detajlov in vse tako krasno usklajeno. Zelo mi je všeč.

VEANA R. pravi ...

Tvoja voščilnica resnično spominja na deževen dan, saj si v barve ujela odtenek dežnih kapelj. Čudovite rože !! Lepo se imej, Veana R.

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.