petek, 12. januar 2024

Izziv #351: NOV ZAČETEK

 V CRaftalnici poteka nov izziv - nov začetek

Jaz sem za mojo skupino deklet, s katerimi smo bile lani prvič na jadranju ustvarila tale majhna darica. Hvala Majdi za idejo in Janji za poslane papirje, ki sem jih res krasno skombinirala z vsemi dodatki, ki so bili zraven papirčkov :-) 

Nov začetek - saj smo se jadralke dobile v novem letu na kulinarnični delavnici grške kuhinje, kjer smo kuhale, se smejale, družile in na koncu seveda še vse pojedle, kar smo skuhale :-) In seveda skovale načrte za letošnje jadranje :-)










Dodala sem še epruvete z dišečim sladkorjem ( rjav sladkor+cimet+mleti klinčki)




Še nekaj fotografij iz druženja









2 komentarja:

AndrejaM pravi ...

Zelo lepo si ustvarjala na temo nov začetek. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Krasna darilca za začetek novega leta. Hvala ti za družbo v Craft-alnici. Goga

Čestitki za birmo

 Za eno birmanko sta nastali dve čestitki. Ena klasična, z žepkom... Druga v obliki škatlice Galerija meseca maja Najlepši par. Pomladna gal...