sobota, 20. avgust 2011

Izziv

Že dolgo nisem sodelovala v izzivih na Craftalnici. No, tudi tokrat ne bom , to sem ugotovila ravnokar :-)
Prepričana sem bila, da je tokratni izziv oranžen...pa ni, naziv je  rumen naj bo.
Nič zato, rumena , oranžna, izdelek je tu. En obešalnik za ogrlice ali ključe ali kaj drugega. Barva, servetek, lak, za dekoracijo sem dodala še enakj poli buč, nekaj celih , nekaj prerezanih na polovico, in navadno "špago".


Nekatere dele sem malo poudarila s 3D medijem ( beri prozorno lepljivo barvo za steklo).

Naslednjič se pa resno lotim kakšne izziva, ne napol dopustniško s površnim branjem.

6 komentarjev:

MarikaGabez pravi ...

Barva gor ali dol .... fantastično je tole. To z vrvico in bučami.... Super!

Nena pravi ...

briga te za barvo....idelek je fantastičen!!!!

vesna pravi ...

Lepo; oranžna je super barva.

Andreja pravi ...

Prav dobrih barv izgleda in še bolj paše k tem bučam :-))
Krasen izdelek!

Suzana pravi ...

Krasen je, čeprav oranžen. Je pač delan za tvoj izziv :-) Polovičke buč so krasna pogruntavščina!

Tina pravi ...

Že dolgo nisem videla servietne tehnike in tvoja je krasno narejena, pa še zelo uporabna. Všeč mi je dodatek špage...super popestri.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca