petek, 19. avgust 2011

Sladko

... sladko, najslajše. Pa še redi ne, lahko jo nosiš za vratom , ali v ušesih. Spet sem se šla polislaščičarko



Torta s čokoladnim nadevom in od odrezanega kosa so nastali še uhani.


Nastala je še ena z belim ledom in sadnim nadevom :-)



Ker je bilo še malo prostora na pekaču, sem naredila še bučke... uhančke





8 komentarjev:

Sandra Z pravi ...

Mmmmmm, za pojesti su :))

Suzana pravi ...

Se vidi da imaš polne baterije, da ti uspevajo takšni slaščičarski podvigi! Roza bučke so mi pa najlepše!

Andreja M. pravi ...

Ojej, mi je čisto cuker padu ob pogledu na tortice. Od tule zgledajo čisto prave !
Zdaj grem pa po nekaj sladkega v predal :)

Anonimni pravi ...

Kako samo izgledaju prekrasno, poput pravih kolačića!
Sve pohvale prava si majstorica!

Pusa i lijep vikend:)

flo pravi ...

Ampak tebi pa nema spasa. Saj vem da sem te že velikokrat vprašala pa nečeš povedat zato sprašujem še 1x. Kje kupuješ energijo???????? Pa kje čas??????

Tanja E. pravi ...

Pa je res vse za pojest...Zelo lepo in prav posrečeno:))

Nena pravi ...

tale tortica prav lepo krasi moj vrat ;)

Simona pravi ...

Luškano, sladko ... Punca, kje jemlješ potrpljenje?

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca