petek, 18. november 2011

Gremo v gore

Ja, tako je rekel moj prijatelj, ko je naročil rojstnodnevno čestitko za svojega hribolazastega prijatelja.

In prvo kar mi je padlo na pamet, je izdelava te piramidne čestitke. Če je pravi hribolazec, jo bo znal tudi sestaviti, pa mu bo krasila mizo ali polico še do drugega rojstnega dne.



Tudi prespi se kdaj v gorah, ane?


In hodi  po listju, kamenju...


Včasih se v gore odpravi tudi sam...družbo mu delajo male in velike živali in seveda markacije, da se ne izgubi...

In ker sem imela sprinan tudi večji motiv dvah prijateljev, ki uživata v planinarjenju, sem naredila še eno - tokrat klasično velikosti 15x15 cm.

5 komentarjev:

Andreja pravi ...

Luštni sta obe, sploh pa piramida, ki v trenutku spominja na goro :-))

Anonimni pravi ...

Divne čestitke!:) Zbilja si se potrudila!
Veliki pozdrav! Kiss:)

MarikaGabez pravi ...

A da bi šli?Jaz se bom trenutno raje naslajala nad tvojimi izdelki, v gore pa drugič, ko bo bolj toplo.

Nena pravi ...

hudo dobra ideja

Anonimni pravi ...

Moje "novoletne piramide" bodo potovale k hčerkinim prijateljem :-) Hvala za idejo, Hali :-D

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...