ponedeljek, 14. november 2011

Modre ogrlice

...so nastale en popoldan, ker sem potrebovala darilo. Seveda je polna škatla izdelkov doma, a sem želela nekaj posebnega.

Delčkov sem naredila toliko, da so nastale 3 ogrlice, malo daljše, ravno prav za ta čas za na kakšno pletenino. Sem poskusila in odlično pašejo, le da modra nekako ni moja barva, čeprav se da jeans modra  odlično kombinirati s kakšnimi kavbojkami.



Plastično embalažo malo okrasiti in voila, darilce je tu!

Želim vam lep začetek delovnega tedna, naj bo ustvarjalen!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Divna ogrlica!:)
Ugodan dan draga!

xajA pravi ...

Luštne ogrlice, tudi darilce zgleda super! Prejemnica bo gotovo vesela!

Vladuška pravi ...

Moj začetek tedna je bil vsekakor ustvarjalan in prav zato se počutim čudovito :))) Dobro si naredila to darilo in se popolnoma strinjam, da so te verižice dober dodatek k jeansu.

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...