petek, 14. september 2012

Nakit cART4

Ste se ustrašili, da sem čisto zapustila mojo prvo ljubezen - fimo in nakit. He he he nisem...

Malo sem obnavljala zaloge za sejem, ki bo jutri dopoldan pri knjižnici v Celju. Malo pa preizkušala samo sebe s tehnikami, ki sem jih delala že pred časom. In še zmeraj so mi uauauauu :-)

"Les"...




In packanje z inki , alkoholom, malo brušenja, lakiranja... Rezultat je zmeraj, vsaj meni enkraten!




Za več fotografij pa obiščite stran na Facebooku.  Ustvarila sem jo  z namenom, da nekje zbiram fotografije izdelkov, da je enostavno urejanje, da dobim tudi kakšno povratno informacijo o izdelkih. Nekaj fotografij sem prenesla, bolj ali manj pa se tu zbirajo nove stvari. Vabljeni, da se pridružite!

4 komentarji:

Tanja E. pravi ...

Čudoviti izdelki, res uau to čaranje in prelivanje barv. Lepo se imejte na sejmu, LP:)

Phoenix pravi ...

Jako mi je drago što nisi zapostavila fimo....jer ovakvu ljepotu ne bi vidjeli a to bi bila šteta.
I meni je fimo prva ljubav...nadam se da ću i ja ubrzo postaviti neke komade koje sam radila...
LP

Nena pravi ...

meni je prva TOP!!!
seveda so pa tudi vse ostale lepe

Jasmina pravi ...

Te "lesene" so res super! Če ni skrivnost, bi zaupala kako so narejeni?

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca