četrtek, 20. september 2012

Sedemdeset let

...šteje en gospod. Planinec od glave do pet in padla mi je ideja, da skombiniram številko in planinca, ki pleza po njej :-)


Napis vse najboljše iz ustvarjalne trgovinice Ustvarjalni dotik, pride res prav!


Markacija, da se planinec na svoji poti ne izgubi


In še v notranjosti...dva planinca... zmeraj je lepše hoditi  v dvoje, kaj ne?


Jupi vikend pred vrati, zadnji poletni dan in prvi jesenski nas čaka... mhmhm le kam je ušlo poletje?

5 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Hali, čestitka je enkratna, mi je privabila nasmeh na obraz. Krasno diskretno ozadje da slutiti, kake vrhove osvaja planinec, to, da si ga vpela v številko mi je pa tako zelo všeč. Ptički in metulji le poudarijo veselje do hoje v naravi, skratka zelo lepo. Pa notranjost tudi nariše nasmeh na lica. LP:)

Andreja pravi ...

ooo zelo je lepa tale hribolazniška; zunaj in znotraj! Lepo si ga vdelala v številko in uporabila krasne papirje v nežni zeleni barvi :-))

helena pravi ...

Tale ideja je res super. Prav vidi se, kako si uživala ob izdelavi.

Tina pravi ...

Ful je lepa. pa še nasmejala sem se.... najprej sem prebrala pijanec od glave do peta!!!!

Janja pravi ...

Res je odlična. Lp

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca