torek, 4. september 2012

Poročne čestitke

A je  letos poroka boom ali se samo meni tako zdi. Ampak se ne pritožujem, ker je tako fino delati poročne čestitke. Malce pobrskam po netu, poberem kakšno idejo tu , kakšno tam in potem režem, lepim, kombiniram barve.

Rdeče - bela kombinacija za mladega sodelavca...


In eleganca oblek


Elegantna belina



Katero bi izbrali vi? Moja odločitev bi bila težka :-) Vsaka po svoje ima kakšen detajl, ki mi je pri srcu.

4 komentarji:

Andreja pravi ...

Tudi jaz bi se težko odločila katero bi! Prav vse tri so lepe in super si jih skombinirala :-))

Tina pravi ...

Ker je vsaka tako posebna in v drugačnem stilu sploh ne bi izbirala, ker so vse krasne!

Nena pravi ...

o okrog tebe pa res zvonijo poročni zvonovi :)

Janja pravi ...

Prav vse so čudovite. Zelo lepo si jih skombinirala. Lp

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...