torek, 27. november 2012

Craft it forward 2

Tako, zdaj so moje soigralke že vse prejele kuverte z drobno pozornostjo. Sem kar nekaj časa razmišljala, kaj bi podarila in se na koncu odločila za broške - sovice kako pa drugače. Zasvojile so me, saj veste...

Fimo masa in perfect pearls... zanimiv efekt :-)


In zraven še kratka zahvala za sodelovanje v ...


 ... obliki kazalke za knjigo



In takole so bile na izrezane filcu spakirane v mini škatlice...


In tukaj še jata sovic, ki so nastale že prej za eno drugo obdaritev :-)


Dekleta, upam, da  vam je darilo všeč! Veselo igranje in podarjanje še naprej!

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

zelo si se potrudila in verjamem, da so dobitnice bile zelo zelo vesele.

Nena pravi ...

uau čudovita darilca

Maja pravi ...

Si se pa RES potrudila. Vse dodelano v nulo od sovic, kazalc do pakiranja. Prekrasno! :)

HRANDICA pravi ...

Super fajn. Moja sovica se je že razkazovala. :)♥

majcha pravi ...

Hali, jaz sem bila zelo vesela darilca. Še enkrat hvala!
Objava je pa tudi že na blogu, vabljeni!
http://majchin.blogspot.com/2012/11/craft-it-forward.html

Damjana Ž. pravi ...

Vesela, krasna sovica. Ne vem pa če ti ne bom morala sovice kar nazaj poslat, saj pod mojo objavo ni nobenega komentarja :(.

Simona pravi ...

Moja sovica je tudi že bila važička. Hali res hvala. In upam, da še katera obišče moj blog in se prijavi pod objavo, da bo šla ta lušna igrica naprej.

Biljana pravi ...

zelo všečno.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca