sobota, 17. november 2012

Craft it forward

Začelo se je vse skupaj tako, da sem na krasnem blogu niti za srečo, zasledila tole objavo. Zdela se mi je enkratna in ... sem napisala komentar.
Zakaj? Ker tako rada odpiram pošto ( položnice so tu seveda izvzete), kuverte, pakete, v katerih vem, da se skriva pravi zaklad.

Pravila igre ( sem skopirala kar iz nitkastega bloga)



– petim blogerkam (velja tudi za moško obliko sklanjatve ;) bom podarila svoj DIY- »naredisisam« izdelek. In ko boste prejeli sami mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Ste za?
Bi craftali, se spoznavali, se igrali?


Jaz sem dobila v dar tele mojstrovine. Ker sama ne šivam, mi lahko verjamete, da sem bila kot malo dete, ki je dobilo sladek bombon :-)




In zdaj vas vabim, da se mi pridružite. Pustite komentar pod to objavo in seveda potem nadaljujete z igro... Upam, da bo do novega leta veliko srečnih in obdarjenih ljudi!

9 komentarjev:

Keti's Projects pravi ...

Joj, kakšna super ideja. Jaz tudi rada dobivam paketke. In veselje je še toliko večje, če ne veš, kaj je v pošiljki.

Lep vikend ti želim in veselo ustvarjanje.

Keti

majcha pravi ...

To je pa imenitna ideja! Seveda sem za. :)

Damjana Ž. pravi ...

Ideja je res dobra.

Se bi šla tudi jaz.

Simona pravi ...

Jaz se tudi grem. A sem četrta?

HRANDICA pravi ...

In jaz bom peta hi hi.

moi pravi ...

Super ideja!

Andreja pravi ...

Luštna stvar!

Keti's Projects pravi ...

Joj, danes dobila tvoje čudovito darilo. Hvalaaaaa. Jo bom z veseljem nosila in še moje barve si zadela v nulo.

Ker sem ravnokar prišla domov in je svetloba res slaba, bom jutri darilce fotografirala (upam, da pridem prej iz službe) in naredim objavo.

Hvala še enkrat za čudovito darilce.

Keti

Hali pravi ...

Keti, me veseli, da ti je všeč!

Čestitki za maturo in zahvala

  Še dve čestitki...prva za maturanta... in druga za maturantko In še ena..kot zahvala sošolki, ki je maturantu pomagala skozi leta srednje ...