sobota, 7. februar 2015

Čestitka za Branko

Mojo soimenjakinjo, ki je prazovala včeraj. Ko smo v družbi sem jaz mala Branka , ona pa velika Branka. Se ve zakaj he he, mojih 160 cm hitro preseže.
Zadnje čase se trudim, da pri izdelavi čestitk uporabi kose in koščke papirja, ki so mi ostali pri izdelavi albuma za Andraža. Tudi pri tej čestitki je bilo tako...

Kombinacija z zlato...



In fotografiranje pod drugim kotom prinese drugo barvo...


In v notranjosti porabljeni še manjši ostanki...


Naj bo sobota po vaših željah...

12 komentarjev:

Simona pravi ...

Čista eleganca.

Goga pravi ...

Wauu, zelo lepa in elegantna. Taka damska :).
Pozdravček L.

Mojca pravi ...

Prekrasno se sveti! lepo praznujte! lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo šik
lepa je
lp Tamara

vilinke pravi ...

Prava krasotica ;) se ne vidi da si uporabljala ostanke ;)

Unknown pravi ...

Vauuu, prečudovita je ;)
Lp, Larisa

Unknown pravi ...

bogato deluje:))) in nobel:))

oldpunca pravi ...

Za soimenjakinjo samo najboljše. :-) Čudovita je!

Andreja pravi ...

Zelo lepo se sveti in zelo elegantno si jo sestavila :-))

moi pravi ...

Če jo slikaš pod drugim kotom je čisto druga voščilnica, obe pa lepi ;)

Vse najboljše tudi tebi ;)

Adrijana Knez pravi ...

Oooo zelo elegantna voščilnica je nastala in rožica v kotu je čudovita.

Ne-Ja pravi ...

Elegantna ne glede kako se svetloba poigra z barvo :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca