četrtek, 5. februar 2015

Čestitka za pohodnika

Je že tako, da trenutno čas ni naklonjen pohodništvu, ampka na čestitki je snega bolj malo, zato si gospod pri petdesetih lahko odpravi malo v gore :-)




Rdeče mušnice malo za popestritev :-)

Čestitko prijavljam na izziv Ustvarjalnega dotika - Okrogla obletnica.

Osnove za čestitke so iz trgovinice in bleščice.

15 komentarjev:

Mojca pravi ...

oooo kako je luštna in krasen motiv si izbrala. lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ti imaš zadnje čase pa same tematske voščilnice. V prejšnji si streljala, danes hodiš, le kaj bo jutri????...kidanje snega,.... take še nisi imela, ti pošljem kakšno mojo sliko, da boš imela za mušter:)) čao

oldpunca pravi ...

Gospod se bo lepo razmigal. :-)) Krasno voščilnico si ustvarila. Super dodatki in mušnice čist lepo pašejo v zgodbo. :-)

SaraS pravi ...

Bogata voščilnica... všeč mi je! :)

Unknown pravi ...

uuu je špasna:))

Unknown pravi ...

Vauuu, zelo lepa :)
Lp, Larisa

Metuljčica pravi ...

Prav pogrešam kakšne gorske motive, zato mi je tvoj pohodnik še toliko bolj všeč. Super voščilnica.

Vladuška pravi ...

Ta gospod je videti zelo vesel, da se je lahko odpravil v gore in tematska voščilnica uspela.

moi pravi ...

Ti imaš pa zadnje čase veliko tematskih. Super ti je uspelo narediti tudi to.

Stampiljke pravi ...

Krasna tematska čestitka!Všeč mi je polno detajlov :) Hvala za sodelovanje na našem izzivu, lp barbara

vilinke pravi ...

Super narejena voščilnica zelo dodelana in gospod je bil sigurno navdušen.
LP Vilinke

Simona pravi ...

Lušna in mušnice ji pašejo.

Andreja pravi ...

ooo koliko lepih dejtajlov si naredila in pohodnik sploh ne izgleda pri 50 .-)

Adrijana Knez pravi ...

Tudi tokrat si oblikovala čudovito gorsko voščilnico. Prejemnik je bil zagotovo navdušen!

Ne-Ja pravi ...

Ma ti si tega strica gnala v gore ko je že v dolini dobrega pol metra snega ;). Fantastična tematska voščilnica - všeč mi je kao si dodala mušnice in zasnežila smreke :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca