sreda, 18. februar 2015

Valentinovo darilo

Še ena na temo Valentina... v bistvu smo se punce na eni od ustvarjalnih skupin na FB zm,enile, da izvedemo en swap - vsaka izdela en izdelek na določeno temo, organizatorka z žrebom določi kdo dela za koga in na določen dan se izdelki pošljejo. Jaz sem tokrat še sama sebi dala izziv, da končno začnem z uporabo materiala, ki sem ga nabavila na sejmu v Vicenzi :-)

Spomočjo sizixa in nožka - srce sem zrezala srčke iz blaga, jih zašila skupaj malce stran od roba in potem še s cik-cak škarjami za blago obrezala, d aje nastal lep cik-cak rob


Na ene sem prišila čipko, na enega sem zašila nekaj lesenih perl.


 Tudi manjše rožice sem izrezala s pomočjo sizzixa




Izzivi in swapi so super zadeva, saj se lotim tudi stavri, ki se jih drugače ne bi. Ko pa dobiš domov pošto s swap darilom je pa sploh super :-)

Jaz sem prejela tole krasno uro - samostoječi okvirček za fotografijo ali sporočilo.


Lep dan, zame je danes petek, saj si jutri in v petek privoščim dan dopust.

10 komentarjev:

Helena pravi ...

Tvoja srčkasta obešanka je krasna. Všeč so mi rahlo nacufrani robovi in romantičen videz. Ura, ki si jo dobila, je super lepo izdelana in naj ti odmerja same lepe trenutke.

Vladuška pravi ...

Zelo lušna je tale tvoja obešanka s srci in lepo darilce si dobila. Uživaj na dopustu.

*Urška* pravi ...

Simpatična obešanka je nastala izpod tvojih rok.Dobila pa si tudi luštkano darilce.Lepo se imej na dopustu :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovit mobil
in krasna ura
lp Tamara

Simona pravi ...

Res lepo darilo si izdelala. in tudi dobila. Srčki so super. Uživaj na dopustu.

oldpunca pravi ...

Swapi so res čisto posebni izzivi za uporabiti pripomočke, ki jih drugače ne bi. :-) Tvoja obešanka s srčki je zelo lepa. Okvirček za sliko v obliki ure, ki si ga prejela, pa prav tako. .-))

Unknown pravi ...

ooo hudo:))) luštkano:))))
a gres zdaj drudi teden spet v vincenzo:))))
jaz grem v spremstvu 2 bejb:))))
moži so se javili da nas peljejo:)))))

Hali pravi ...

Vesna ne, tokrat ne gremo.Malo premora :-) Vi pa uživajteeeee, prijazni možje, nimaš kaj :-)

Danica pravi ...

O čudovite srčke iz blaga si naredila. Zelo všečno. Tudi ura, ki si jo dobila je zelo lepo narejen.
Lp Danica

Ne-Ja pravi ...

Svapi so res zanimiva zadevca tako za delo kot potem tudi ko v pričakovnju odpiraš pošto. Tvoji srčki so zelo luštni, ura pa zelo lepa :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca