torek, 1. september 2015

Čestitki za petdesetletnici

Po nekja moških čestitkah za petdeset let, sem izdelala tudi dve ženski :-)

Šopek in šampanjec so bile želje :-)

Če dobro pogledate, boste steklenico našli med rožicami...



Najlepši par v notranjosti :-)



In druga je bila za slavljenko, ki si želi na križarjenje



In znotraj prostor za denarni prispevek :-)


Bi pasalo kakšno jesensko križarjenje, kaj? :-)

12 komentarjev:

Dusi pravi ...

Kolk mi je pa tale rdeče bela všeč.
Tako prisrčno mladostno razigran šopek.
Saj je tudi tista druga lepa.
Ampak prva pa zmaga.
Super

Zvonka pravi ...

Ja, je treba res dobro pogledati, da najdeš steklenico. Obe sta lepi.

vilinke pravi ...

Obe sta nekaj posebnega.
LP Vilinke

Tina Z. pravi ...

ja, takoj bi bila za križarjenje ... pa tale šopek je tudi lep, šampanjec pa res dobro skrit.

Unknown pravi ...

ojla ti carica hali sploh te ne dohajam:))) tolk jih sproti naredis:))
ja pri meni ne gre tako hitro ceprav imam se nekaj izdelkov za pokazat pa ni moje aranzerke hihih
ti pa vse po vrsti tko z okusom naredis da bi kr sel na potovanja :))) in sel na piknik in sel na poroko :))) in tudi sampanjec popil:)))

moi pravi ...

Uh, koliko 50letnic ;)))))))
Super čestitki si nareidla in fora s flašo ;)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Obe sta super
za abrahamovski obisk :)
lp Tamara

Goga pravi ...

Ohh ja , Jesensko križarjeje.........
Super si tole naredila, prva z vsemi rožicami in še s skritim šampanjcem je super lepa, druga z mamljivim motivam pa tudi.
Pozdravček Lili

oldpunca pravi ...

Jesensko križarjenje? Takoj! :-)) Super si sestavila obe voščilnici. Prva je zelo zanimiva s šampanjcem med rožami, na drugi mi je pa motiv strašansko všeč.

Adrijana Knez pravi ...

Hali krasni tematski voščilnici si izdelala.
Pozdravček, Jana

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Jesensko križarjenje....NE, ni pod razno, imam strah pred globoko črno vodo....tebi križarjenje pa privoščim. Meni je bolj všeč papirnata jadrnica, pa rožice v vazi.čao

Ne-Ja pravi ...

Super si se znašla s steklenico v ozadju kot vazo in tiste rožice na jadru tudi nejso švoh. V vaših koncih imate pa letos res same okrogle obletnice :).

Voščilnica za krst

  Še ena je nastala, za deklico Patricijo v nežnih barvah in v notranjosti prostor za darilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.