sobota, 12. september 2015

Za avtoprevoznika

Za štiridesetletnika, ki se ukvarja s prevozi in obožuje tovornjake, je nastala tale, malce otročja čestitka. Ampak takega tovornjaka sigurno še nima v svoji zbirki :-)



 


... ki vozi bonbone...





in slastno torto...





In sladkoba tudi v notranjosti...





6 komentarjev:

Goga pravi ...

Super tovornjak si mu naredila. Zelo so mi všeč tematske voščilnice, take sladke pa sploh.
Lp Lili

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tematskim voščilnicam pri tebi se ponavadi vedno najprej nasmejim, ker so res zelo zanimive. Le kje pobiraš ideje???? S temle šoferjem bi se šla pa tudi jaz peljat, samo imam občutek, da bi bila več v kasonu pri sladkarijah, kot v kabini. čao

Helena pravi ...

Mmm, takšne tovornjake, ki prevažajo sladkosti, obožujem tudi sama. Čudovita voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

vožnje s tako bogato obloženim kamionom se tudi jaz nebi branila. Prav svetovnoje izpadlo vse skupaj ;).

Dusi pravi ...

Luštna je.
Sicer pa zakaj pa bi morala biti voščilnica ekstra resna.
So mi bolj všeč otroško navihane.

Andreja pravi ...

Ne, takega sigurno nima :-))
Zelo lepo si ga naredila in všeč mi je, kako iz njega gledajo bonboni.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca