Strani

četrtek, 03. september 2015

Čestitka za prvošolca

Prvi september je mimo, že drugo jutro smo vstali čisto zares :-) Vsi komaj čakamo vikend, da se malo naspimo. No jaz niti ne, od mojega dopusta je minilo že kar nekaj tednov :-)

Šestletni Žiga je imel prvega septembra dvojno praznovanje: upihnil je šest svečk in prvič zakorakol v šolo. Zato mu je teta naročila čisto posebno šolarsko čestitko.


V šolski torbi bo še zmeraj ostalo nekaj prostora za lego kocke :-)


In tudi puzzle...

6 komentarjev:

moi pravi ...

Ja, lego kocke ne smejo manjkati. Naj bo Žigi v šoli čimdlje lepo.

Mojca BOŽIČ pravi ...

Rojstni dan, pa še v šolo mora it mladi mož. Pa če to ni ena velika krivica????
Z lego kockami in puzlami si se mu sigurno zelo prikupila. Pa tale glava na oblekah...pa lepo ime.... čao

oldpunca pravi ...

Super, da je v torbi še ostalo dovolj prostora za lego kocke in puzle. :-)) Zelo lepo čestitko si mu naredila za dvojno praznovanje. Če že ne zaradi šole, se bo Žiga 1.septembra vedno veselil zaradi rojstnega dne. :-))

Renata pravi ...

Kako lustna! Pa tudi notranjost je lepo okrasena.

Narobe Hiša - Nataša P pravi ...

Krasna voščilnica. Puzzle in lego koncke so me očarale. Tudi sama sem še vedno velika fenica lego kock (tapravih ali papirnatih), pa čeprav sem že zelo velika punca ;)

Ne-Ja pravi ...

Bogi mlai mož, ko mora iti na svoj rojstni dan v šolo :(. No vsaj voščilnico je dobil v pravem stilu s puzzli in logokockami, da malo popravi vzdušje ;). Ideja s kolažem in njegovo glavo pa je svetovna :)