torek, 19. januar 2016

CRAFT-alnica #izziv 151

Za bivšo sosedo, ki je prejšnji teden povila fantička, sem izdelala tole preprosto voščilnico ob rojstvu.


Idejo sem našla na Pinterestu...
 

Body sem izrezala iz filca in ga podložila z mosgumijem.
 

Meni je všeč. Ko najdem kako prosto urico izdelam še dekliško verzijo :-)

Voščilnico prijavljam na CRAFT-alnico na izziv 151 - Nov začetek. 

13 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Zelo simpatična zadevica in definitivno me zanima tudi punčkasta izvedba.

Helena pravi ...

Topla in sladka, zelo lepa postavitev.

Dusi pravi ...

Malo drugačna... pa super luštna.
Zelo všeč!

moi pravi ...

Srčkana.

Jasmina pravi ...

Oooooo, zelo nežna.

Tanja E. pravi ...

Hali, tako lepa je v svoji postavitvi, nežnosti, izvedbi! Hvala, ker jo deliš v Craftalnici, LP:)

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Tudi meni je všeč. Res je malce drugačna, je pa izredno simpatična in čista.lepo.

Andreja pravi ...

Lepa in zelo domiselno narejena voščilnica :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Prekrasna je... všeč mi je tvoja postavitev. Zanimo bo videtu tudi izvedbo za deklico.

Natasa pravi ...

lušna voščilnica vlepih svetlo modrih odtenkih

oldpunca pravi ...

Zelo je lepa. Všeč mi je ideja s kvadratki. Bodi iz filca je super. Krasna dobrodošlica malemu fantičku. :-))

Goga pravi ...

Ja kok je cart, le glej da nam pokažeš še različico za deklico <3.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Trenutki kreativnosti pravi ...

Lepa voščilnica. Super si uporabila kvadratke.
Hvala, da ustvarjaš z nami. Srečno!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...