ponedeljek, 11. januar 2016

Sožalna vizitka

Tudi smrt je del življenja, tako sem prejšnji teden izdelala tudi eno sožalno vizitko.


Tinina skica mi je bila vodilo, le da sem jo jaz obrnila..


In seveda orhideje Najlepšega para... 
  

Ozadje sem poškropila s črno...

Vizitko prijavljam v

9 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Všeč mi je, kako si pustila orhideje bele. Lepa je.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako je lepa! In ta belina orhidej jo dela tako nežno.

Jasmina pravi ...

Lepa je. Orhideje jo naredijo čudovito.

moi pravi ...

Lepa je in všeč so mi izbrani dodatki.

oldpunca pravi ...

Lepa je in elegantna, takšna, kot mora biti sožalnica. Bela orhdeja mi je zelo všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tudi meni je všeč, da si dala belo orhidejo, še bolj pa pošpricano črno ozadje....ravno prav, da nakaže, da ni navadna voščilnica. čao

Helena pravi ...

Lepa je, elegantna in krhka - takšna kot je naše življenje.

Tina pravi ...

Zelo mi je všeč, kako si uporabila orhideje in jih pustila bele.

Renata pravi ...

Zelo lepa.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...