sreda, 6. januar 2016

Ko me inspirira #44

Malo je trajalo , da sem prišla do bloga in objave. Ampak začela sem ustvarjati že v ponedeljek. Tako bolj na počasi, z mislijo na to, da prebrskam po malo večjih ostankih papirja in malo počistim prah tudi v tisti škatli.

Tina in Vladka sta našli  inspiracijo pri Vanji...


In jaz sem lepo na počasi, kot se za začetek spodobi, naredila čisto preprosto voščilnico za rojstvo...


Prijavljam jo na izziv.


In vse te lepotičke so prišle v naš dom... vse sem v miru še enkrat pogledala, prebrala dobre želje in jih pospravila v škatlo, ki je vsako leto večja in jaz vsako leto bolj ganjena in navdušena.


Hvala vsem!


9 komentarjev:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Lep kupček, prepričana sem, da bo drugo leto še večji :) Tole je tako lepo, medsebojno voščenje, nekaj res lepega, ta naša družina :) Voščilnica za izziv mi je pa všeč, izrez oblekice je izredno luškan.

Zvonka pravi ...

Ta nežna rozika mi je pa strašno všeč, tako zelo lepo si jo sestavila, res je super.

Unknown pravi ...

uuulala kolk se lepe:)))

Helena pravi ...

Ah, kakšna lepa in nežna voščilnica.
Tisti kupček pa je neprecenljiv. Zanimivo, kako na takšen način spletamo vezi ...

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako lep začetek za malo štručko! Zelo je lepa! In tvoj kupček voščilnic res pogreje srce ;)

Tina pravi ...

Hali...prav res so ti kupčki neprecenljivi <3. Hvala tudi tebi in naj bo to leto res lepo in srečno. Za ljubko voščilnico pa prav vse pohvale.

Vladuška pravi ...

Čudovit kupček si prejela in verjamem, da jih je bilo super še vse enkrat pregledati in prebrati. Tudi voščilnica je super in tako veselo skakljam po blogih in se predajam voščilnicam, ki niso praznične. :) Hvala, da si se pridružila.

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Krasna voščilnica... in tudi mene čaka tole sortiranje in brklanje, po takšnih in drugačnih, manjših in večjih ostankih papirja.

oldpunca pravi ...

Z zelo lepo voščilnico si startala v novo leto.:-) Pridna si, da pospravljaš in uporabljaš stare zaloge. Le kdaj bo mene izučilo, da samo nalaganje nikamor ne pripelje?! :-))
Lep kupček voščilnic si prejela. Na srečo se vsaj v tem našem kotičku dobro z dobrim vrača!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...