četrtek, 15. december 2016

Otroški dnevnik

Ne vem kateri je v zadnjem času, ampak kakšen mesec dni nazaj sem imela vikend maraton albumov :-) Dva nosečniška in dva otroška. In ja, gospodinjska opravila so skoraj v celoti prevzeli ostali člani družine in bila sme jim hvaležna do neba in nazaj, saj sem se kar malce oddahnila, ko so bili gotovi. Ni mačji kašelj, vam povem :-)


Danes vam pokažem prvega v roza-sivih tonih. Na prvi pogled morda malce nenavadna kombinacija, ampak res je bil lep...






 











Ker je bil album rojstnodnevno darilo, sem izdelala še voščilnico v takšnih tonih...



 


 





Žirafe, slončki, pentlje so pripomočki iz trgovine Najlepši par, zato album prilepim v galerijo meseca decembra.





1 komentar:

Helena pravi ...

Ooo, kako zelo si se potrudila. Meni je barvna kombinacija enkratna.
Še sreča za hišne pomočnike, da lahko ustvarjaš :)

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...