četrtek, 1. december 2016

Platno za rojstni dan

Še eno platno, tokrat klasično. No moram reči, da je lažje ustvarjati na kaširanem, ki ima trše ozadje. No nekako sem vseeno ustvarjala, uporabila lak za razpoke in dokončala platno za prijateljico, ki je praznovala rojstni dan. Ko sem ravno razmišljala o motivu, mi je poslala fotografije svoje nove kuhinje. In ideja je šinila v trenutku... platno bo za kuhinjo :-)


Posodica s piškoti in čisto pravi prtom :-) Nekaj piškotov je še na hlajenju :-)


Prekrasen preostanek četrtka vam želim...


8 komentarjev:

Janja pravi ...

O kako lepo. Lp

Tina Z. pravi ...

ti si tudi čisto huda s temi platni, fantastično je vsako posebej!

Nataša pravi ...

Fantastično je :)

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si obdelala ozadje in piškoti krasno pašejo zraven. Zelo mi je všeč.

*Urška* pravi ...

Odlično ti gre ustvarjanje s platni.Krasno obdelano ozadje in sladek dodatek več kot odlično paše zraven.

moi pravi ...

Super lušno platno, fino za zadnji namig ;)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooo, pa ti si čist not padla v ta platna, zdaj si res že zverzirana "slikarka" in te lesene delce tako lepo uporabiš.

margi pravi ...

Na platnih se dobro znajdeš! Takih za v kuhinjo in sploh na tistih zimskih od zadnjič.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca