nedelja, 23. april 2017

Dve moški voščilnici - morski

Tale asimetrija na kuverta me je malo obsedla he he

Tale je bila eno veliko sr* za fotko narediti in itak, da s eje mudilo. Ladjo sem embosirala z zlato, obroč okoli pa z bakreno in zlato..tak fajn efekt je, če se ne bi tako bleščalo vse skupaj :-)





No tale je nastala pred časom in ideja je s Pinteresta








Eno lepo nedeljo vam želim!







10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Joj, kako sta lepi. Zelo sta mi všeč. Super si vse dodelala.
Tudi tebi lepo nedeljo :)

Maja pravi ...

Zelo lepi, Vešč so mi takšni morski motivi.

Tina Z. pravi ...

Obožujem morske voščilnice, tvoji sta prekrasni.

Moje drobtinice23 pravi ...

Krasni sta. Moram priznati, da mi druga za odtenek bolj všeč.

Zvonka pravi ...

Obe morski sta super, še posebno kuverta mi je všeč.

Keti's Projects pravi ...

Asimetrija je zakon. Tale z vrvico obdan krog pa TOP. Morska tematika ti tudi leži, vidim.

Goga pravi ...

zelo sta lepi, kuverta z postrani robom, mi je krasna in zanimiva. spodnjo imam pa tudi jaz dodano nekam v album "to do". Lepo si jo naredila.
Lp Lili

Vladuška pravi ...

Lepa kuverta in voščilnica v morskem stilu.

Janja pravi ...

Ti dve kar vabita na morje. Zelo lepi sta obe. Lp

Renata pravi ...

Pridih morja, krasni.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...