sreda, 12. julij 2017

Čestitki ob odhodu v penzijo

Za gospoda, ki rad jadra in igra golf. No, zdaj bo dovolj časa za eno in drugo dejavnost,, vsaj upam, glede na to, da novodobni penzionisti nimajo časa :-)


Sporočilo v steklenički...


Golf in železna konstrukcija - povezano z delom, ki ga je opravljal...






Prilepim v galerijo meseca julija - Najlepšega para - krog s šivi in vijugice...

4 komentarji:

Majda pravi ...

Kako zelo lepo si spet vse povezala :-) Najbolj pa me je očaralo sporočilo v steklenički - le kakšno je ?!
Prijazen pozdravček, Majda

Valerija pravi ...

Obe sta krasni, ampak meni je pa prva prav dih jemajoča, prav po mojem okusu! Obožujem morsko tematiko... in vsi ti naravni materiali na voščilnici so mi silno všeč!

Janja pravi ...

Lepo si združiva vse njegove dejavnosti na voščilnici. Krasna je. Lp

Marjeta pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Najbolj pa mi je všeč dodatek stekleničke.

Marjeta

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...