nedelja, 2. julij 2017

Kuharska beležka

Tako dolgo že nisem izdelala nobene in imam še kar nekaj teh zvezkov za obdelati :-) Ampak saj prostor imam, hrane pa ne potrebujejo :-)
Je pa krasna hrana za mojo dušo, ko potem takole pogledam končni izdelek. Še dobro, da me kdaj kakšno naročilo "prisili" v izdelavo.


Manj je več pri mojih kuharskih bukvicah. Saj vem, da kdor jih uporablja ni najbolj priporočljivo, da ima veliko delcev, ki izstopajo iz ravnine :-)









Nedelja je po navadi dan, ko si dam duška s kuhanjem in pripravljanjem kakšnih kosil tudi za čez teden. V kuhanju uživam, kot v ustvarjanju he he ja zato mi kuharija podari tudi kakšen kilogramček na moje telo :-)

1 komentar:

Moje drobtinice23 pravi ...

A bejžga bejžga, kilogramček praviš, to samo ti opaziš :) Če se recepti skrivajo v tako lični kuharski bukvi, in jo posledično pogosteje uporabiš kot bi si sicer želela so ti kilogrami zanemarljivi :)))
Lepo si jo naredila.
Želim ti lep preostanek nedelje.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...