torek, 4. julij 2017

Mixed media slike

Od cART-a v Celju je minilo že dobrih 14 dni in takrat za  sejem sem pripravila tri slike - čestitke z mixed media tehniko. Čisto posebno zgodbo ima jagoda...


Zvečer si pripravim in ker je bila ura pozna, se odločim, da zjutraj vstanem ob moji običajni uri, spijem v miru kavico in izdelam do konca začeto kaširano platno.
Naslednje jutro me zbudi naša prismojena mačka, ki je želela ven in začudim se, kako da je tako svetlo že zunaj. Pogledam na uro - tema, ni elektrike. Vstanem kot blisk, še dobro, da je bilo nekaj čez 6 uro zjutraj. Moji možgani začnejo s polno paro delat, kako bi si skuhala kavo... te rešitve niso našli, ampak našli so rešitev, kako izdelati sliko z jagodami do konca. Brez luči v ustvarjalnici ne morem delati, zato sem si strojček, nožke in vse pripomočke zvlekla na kuhinjsko mizo, izdelala sliko in se počasi začela pakirati za na sejem. Pa vidim sosedo, ki obeša perilo, beseda dve o elektriki, ki je ni in ponudi mi kavo, saj ima  v kleti še en štedilnik na plin. Tako, pa sem izdelala sliko in prišla do kave, pa še poklepetala. In veste kaj, ravno te jagode so našle svoj novi dom tisto soboto :-)


Jagode...




Balon...


 



Svetilnik...

Tole voščilnico pa prijavim na izziv Craftalnice - voščilnica za lastno dušo...






Sivka...




Ta je bila ustvarjena že pred časom, za prijateljico, ki je odprla krasen mali butik s krasnimi oblačili :-)


Jagode, metulji, sivka, rožicenapis sreča je iz Najlepšega para. Zato prilepim v galerijo meseca julija :-)

10 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Ta mix media ti je res pisana na kožo. Prav vse po vrsti so dobre.

Kristina pravi ...

Imenitne slike in voščilnice.

Keti's Projects pravi ...

Krasne so. Meni je najbolj všeč tista s svetilnikom. Ampak res imaš občutek za tale platna. Vsaka čast. Eno tvoje je na častnem mestu nad mojo ustvarjalno mizo.

Helena pravi ...

Super ti gre s platni in tudi tehnika ti je zelo blizu. Zanimiva zgodba ob nastajanju prvega platna :)

oldpunca pravi ...

Pogled na tvoja kaširana platna in mešano tehniko me vsakič znova navduši. Jagode so, kljub težavam z elektriko, izpadle svetovno. Svetilnik bi bil pa tudi za mojo dušo, če bi znala kaj takega spraviti skupaj. :-) Tudi ostale voščilnice so prave lepotičke. :-)

Tina pravi ...

Kako so čudovite. Vsaka je čudovita zgodba...kako se ti je pa vse poklopilo z jagodami, je pa prav lepo prebrati :-).

Goga pravi ...

Najprej opravičilo, ker te zanemarjam. Ne zmorem več vsega, staram se in potem trpijo moji prijatelji.
Krasno, krasno si tole izpeljala kljub izpadu elektrike in brez kave. To zadnje je najhuje.
Mixmedija ti leži skoraj tako kakor kuverte in tematske voščilnice. Tale platna si super naredila.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp LILI

Andreja pravi ...

joooj kako krasno gre tebi od rok mešana tehnika in iz vsake v vsako si boljša :-)) Čudovite so tudi tokratne tvoje stvari in težko bi se odločila za favoritko ... Jagodke so mi sladke, leteti z balonom je bilo nepozabno, morje je definitivno v mojem ljubem letnem času in sivka, omamno dišeča sivka ... hmmm pa sem "tam".
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Očitno si našla tehniko, ki ti leži, krasne stvari delaš z njo. Vs epo vrsti so zelo lepe. In včasih je fino narediti tudi kaj zase, kajne. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Urškine čestitke pravi ...

Prav vse so čudovite. Všeč so mi barvne kombinacije, pa vsi dodatki do potankosti dodelani... Res krasno. Srečno :)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...