petek, 24. november 2017

47. teden

Počasi se bližamo decembru in tudi koncu letošnjemu izzivu na CCT.

Jaz sem sama sebi že zadala izziv, da tudi naslednje leto nadaljujem z istim tempom. Neznansko veselje je pogledati pisane škatle in občudovati celoletno delo. In moram povedati, da so tudi prvi odzivi.
V tokratnem izzivu so barve. Mhmhm ja, sem se ga lotila, vendar kaj pa vem, malce mi je pretemna, sem dodala še malo snega in bleščic in malce sem poškropila z zlatim sprejem.









Šest manekenk tedna 47.



Čestitko prijavim na izziv 52 CCT

Prekrasen vikend vam želim...



4 komentarji:

moi pravi ...

Fino, da si malo pobleščila, da ni tako pusto. Prav simpatične voščilnice so nastale.

oldpunca pravi ...

Fantastično si se lotila izziva. Voščilnice so zelo lepe in elegantne. Paše jim malo "snega". :-)

AlisonC pravi ...

I'm pleased we've helped you make a box of beautiful cards, you must have quite a stash by now. The snow on these festive cards was a great idea.
Thanks for playing along at Christmas Card Throwdown.

Andreja pravi ...

Čudovite voščilnice si naredila in se lepo poigrala z danimi barvami :-)) Hvala, ker se igraš z nami pri CCT.

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...