ponedeljek, 20. november 2017

Čestitka za našo zvezdo

Danes zjutraj se je iz plesnega tekmovanja vrnila naša deklica. Ponoči je  poslala sporočilo, da so bili s plesno skupino Force prvi v svoji kategoriji, bili izbrani za gala večer (  od 700 skupin so izbrali 20) in osvojili odlično drugo mesto. Bravo ekipa, najboljši ste!


V soboto in nedeljo zjutraj sem imela en poseben projekt, oz. spravila sem se ustvarjati t.i. twist and pop čestitko. Ne bi o tem, koliko notranjih papirjev sem uničila (jaz sem jih poimenovala kar papirnate vzmeti). Nekako sem spravila skupaj, s kar nekaj pomanjkljivostmi prvo ( pokažem enkrat drugič, ko jo dobi prejemnik v roke). Potem mi je moj mož, ko sem mu pokazala rekel, da sem izbrala za "vzmet" pretanek papir ( hvala dragi moj). In me je grizlo, da sprobam še eno in kaj lepšega kot ustvariti nekaj za svoje bližnje, da mu čestitamo za uspeh, ki ga je dosegel.


Tako sem zjutraj vstala še malo prej kot ponavadi in izdelala tole za našo plesalko.









Zraven pa še ena medalja, ki sem jo zapičila v en kaktus, ki ga ima na pisalni mizi, da jo bo še dolgo spominjala na uspeh :-)




Čestitko prijavljam v CRAFT-alnico, kjer dekleta tokrat želijo videti POP - UP voščilnico in v galerijo meseca novembra Najlepšega para

11 komentarjev:

Helena pravi ...

Čestitke vaši deklici za osvojeno prvo mesto na tekmovanju. Za takšen uspeh si je res zaslužila nekoliko drugačno in prekrasno voščilnico.

oldpunca pravi ...

Čestitke vaši deklici! Lepo si se potrudila zanjo. :-) Le kdo se bo, če ne mama! :-))

Tina Z. pravi ...

o vau, force pa poznam, sem jih že večkrat videla plesati, bravo, prvakinje!
in tvoja voščilnica je tudi zmagovalna, oblika je itak čisto nekaj posebnega, papirji in dodatki pa tudi!

*Urška* pravi ...

Čestitke za odlično drugo mesto.Le kdo je bolj ponosen....hči ali mama ;) Fantastično voščilko si ji pripravila.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Bravo tamlada (vse čestitke za tak dosežek) in bravo tas...a za izdelavo te prekrasne pop up zvezde.

Tina pravi ...

Jej, čestitke za uspeh vaše punce!!! In vse pohvale tebi za tako lepo čestitko!

Janja pravi ...

Vaši deklici, čestitke za odlično uvrstitev na plesnem tekmovanju. Voščilnica s tresočo zvezdico je čudovita. Lp

moi pravi ...

O, bravo Tinkara. In bravo mami, da si ji naredila tako lušno voščilnico. Pa še interaktivna je. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

HRANDICA pravi ...

Bravo za Tinkaro! Lepo, da vztraja v plesu in četitka je bila pika na i on vsej materinski pozornosti, mar ne ♥.

Andreja pravi ...

Čestitke Tinkari!
In tebi za zelo lepo voščilnico :-)) Zelo lepo si jo izdelala.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Sem pozna??? Za čestitke ni nikoli prepozno ❤❤.
Krasno si se odrezala mami, prelepo voščilnico si izdelala za vašo prvakinjo.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...