četrtek, 30. november 2017

Domača naloga in izziv na Ustvarjalnem dotiku

Že zelo dolgo nisem sodelovala na izzivu na Ustvarjalnem dotiku. Še sama ne vem zakaj, vem pa, da se dostikrat "pasem" po izdelkih v njihovi trgovinici.













6 komentarjev:

moi pravi ...

Krasne so, sploh, ker se vidi struktura platna.

Helena pravi ...

Vauuu, fantastične so. Lepo izpade odtis na blago. Pa valovita lepenka mi je padla v oči.

Barbara pravi ...

Prekrasna kombinacija teksture se skriva na tvojih voščilnicah. Najprej sem opazila odtis na blagu. Super si skombinirala! Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pa pridruži se nam še kdaj :) Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

Vladuška pravi ...

Te pa so mi zmagovalne med tvojimi novoletnimi. Tako lepo izpade platno in tako domače in toplo vse skupaj deluje.

Tina pravi ...

Čisto sem navdušena...struktura tvojega platna da tako zelo topel občutek.

Moje drobtinice23 pravi ...

Tudi mene je ta serija novoletnih navdušila. Čudovite so.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...