petek, 19. januar 2018

3/2018

Pa je tu že tretji teden leta 2018 in tokrat barvni izziv na CCT.





In res sem vesela, da so moji medvedki prejšnjega tedna postali zmagovalci prejšnjega izziva, ko smo ustvarjali po skici.


V tretjem tednu pa moramo uporabiti tri barve in sicer: rjavo, bež in rdečo.


Moja tokratna serija je tukaj :-)


Tri z "bunkico"....



In tri s snežinko :-)



Prijavim na izziv CCT v galerijo Najlepšega para ( pravokotniki, pentlja, snežinka, štampiljka)

10 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Čestitke za zmagovalno voščilnico pri 52CCT :D
Tudi ta linja voščilnic po izzivu tri barve je čudovita!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Cestitam za medvedke! Pa kako so mi vsec tele cas voscilnice! Cudovite barve si izbrala in vse lepo pozlozila.

oldpunca pravi ...

Čestitke za medvedke! Tudi današnja serija je čudovita. Všeč mi je enostaven motiv, ki si ga poživila s krasnim pikastim papirjem. :-)

AlisonC pravi ...

Your decorations look fantastic in red. I think your inky, scalloped frame is gorgeous. Thanks for joining in at 52CCT

Majda pravi ...

Tudi od mene čestitke za zmagovalno voščilnico pri 52CCT!!! Tako zelo zasluženo!
Čestitke pa tudi za tvoj rezultat izziva barvne kombinacije - odlično si jo pretopila na tvoje praznične voščilnice.
Hvala pa tudi za navdih - zaradi tvojega "vpliva" se trudim izdelati po šest voščilnic, da bo praznična škatlica letos pravočasno pripravljena :-)
Čudovit vikend ti želim, Majda

Tina pravi ...

Hura!!! Popolnoma zaslužene čestitke!!! Pa pohvale za ta krasen toplo-domač kupček.

Fabiola pravi ...

très jolies carte Hali, sobre et chic, j'aime le fond a pois rouge qui donne du peps, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

Zvonka pravi ...

Bravo za zmago in še 1x ker pridno vztrajaš pri šestih voščilnicah. Krasne so, všeč mi je pikast papir.

Andreja pravi ...

Spet si ustvarila eno krasno serijo voščilnic, tokrat po danih barvah :-)) Super si jih sestavila in všeč mi je pikast papir v izrezu.
Hvala, ker se igraš z nami s praznično voščilnico pri 52CCT.

Papirnate radosti pravi ...

Čestitke za zmago! Spet si mega priiiidna <3 <3 <3

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...