torek, 23. januar 2018

Čestitka v obliki torbice

Ja, včasih se malce igram...z merami, postavitvami. Včasih celo brezglavo ne rinem z glavo skozi zid in kaj premislim, da kaj preveč ne zalepim, odrežem :-)



 


Lovila sem dimenzije darilnega bona, ki sem ga vstavila na desno stran...




Ja slavljenka se rada suče po kuhinji in rada speče kakšno sladko dobroto :-)

Sladko popoldne vam želim!



3 komentarji:

Marija pravi ...

Krasna je. Lepih barv, nežna, damska in nekoliko slastno kuharska...

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo lična torbica. Super ideja za voščilo. Tudi sama sem se jo večkrat lotila narediti in je prav zabavno :)
Bodi lepo,
Danica

oldpunca pravi ...

Zelo mi je všeč tvoja torbica. Zanimiva embalaža za bon. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca