nedelja, 21. januar 2018

Zahvale za krst




 V nežno zeleni barvi, s krasnim angelčkom cottage cutz :-)







Ker bodo fotografije malce večje, je format zahvala A5.



In še vseh šest na kupu.


Preživite prekrasno nedeljo...




5 komentarjev:

Valerija pravi ...

Zelo so lepe. Všeč mi je nežna zelena barva.

Helena pravi ...

Prijetno svežino jim daje zelena barva. Krasne zahvale!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Lepe...zelo, še posebno mi je všeč notranjost...

Moje drobtinice23 pravi ...

Lepe elemente si postavila na zahvalnico. Všeč mi je izbor pastelne barve.
Bodi lepo,
Danica

oldpunca pravi ...

Zelo, zelo lepo in nežno. :-)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...