petek, 16. november 2018

46/2018

Rada imam barvne izzive, sploh takšne, ki so mi pisani na kožo. Najprej sem nameravala ustvariti eno, potem pa sta le nastali dve voščilnici, ki ju prijavim na izziv CCT in prilepim v galerijo Najlepšega para, saj sem uporabila pravokotnika.

Božično zvezdo sem izrezala s pomočjo Sizzix nožka, potem sem jo prebarvala z belo kredno barvo in ko so se listi posušili senčila z distress inki. Dodala prekrasno pentljo Najlepšega para, ozadje pobarvano z distress ( tumbled glass)


Nekaj  nuovo drops in ledenih kristalčkov po božični zvezdi.
















4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Fenomenalno si se spopadla s temi barvami :)

oldpunca pravi ...

Fantastično si uporabila dane barve. Čudoviti voščilnici. :-)

AlisonC pravi ...

Beautiful and delicate colouring on your cards. So pretty. Thanks for joining in at 52CCT

Andreja pravi ...

Zelo lepo si se poigrala z našimi barvami in naredila čudovito božično zvezdo :-) ) Voščilnica je čudovita.
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52 Christmas Card Throwdown. Pridi spet!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...