torek, 20. november 2018

Mala šola prazničnega ustvarjanja 11


Tina nam je predstavila krasno idejo, kako kazalo umestiti na čestitko. No jaz sem izdelala tako malce za hec pa tole. No, ustvarjeno je bilo s posebnim namenom za mojo deklico, ki je bila čez vikend na plesnem tekmovanju v Novem Sadu in je s svojo skupino Force osvojila prvo nagrado v njihovi kategoriji in na gala večeru so bili peti. Bravo!


Ideje so švigale sem in tja, a potem sem šla čisto v neko drugo smer, ko mi je pod roke prišel nožek - skodelica :-)


Takole sem zataknila kazalo v lonček











Ti ledeni kristalčki so me pa  čisto začarali












Mala šola prazničnega ustvarjanja

3 komentarji:

oldpunca pravi ...

Čestitke tvoji deklici in njeni plesni skupini!
Krasno si se poigrala z izrezi. Všeč mi je kazalo zataknjeno v lonček. :-) Lepo darilce je nastalo.

Helena pravi ...

Čestitam plesalkam, tebi pa za tako domiselno idejo in krasno izvedbo.

moi pravi ...

Čestitke Tinkari in njeni skupini. Upravičeno si ponosna.
Lušen lonček in kazalo ;)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...