torek, 13. november 2018

Mala šola prazničnega ustvarjanja 9

Deveta naloga, in ena čisto posebna uporaba selotejpa in mos gume. Mmhmh tale naša Tina ima res kar nekaj genialnih zamisli in super efekt nastane :-)








Smreke in napis je narejen na način, kot nam je pokazala Tina. Pri napisu sem imela malce težav ( morda zato, ker je zelo tanek) in je selotejp odstopal ( ali pa nekvaliteten selotejp - edini širok, ki sem ga našla v omari). Ampak na koncu mi je bil všeč in sem ga takole umestila na voščilnico.

Mala šola prazničnega ustvarjanja
Galerija meseca novembra Najlepšega para  ( smreke, napis, velik valovit krog)



4 komentarji:

moi pravi ...

Ja, selotejp vedno ne sodeluje 100%, pa glavno, da se znajdemo. Lušna voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

Všeč mi je, sploh ker se bel ain zleena tako lepo prelivata :). Salotejp pa ren ne želi vedno sodelovati, ampak ko že, je WAW efekt zagotovljen :).

HRANDICA pravi ...

Lepa zeleno bela kombinacija.Všečno, ko je okroglo.

Vladuška pravi ...

Res genialna ideja in ti si dobro izpeljala domačo nalogo.

17/2024

                                    Ko sem iskala ene druge šablone, sem v žepku opazila tudi šablono te vasice ( še zaprto) in takoj mi je ...