sobota, 2. februar 2019

5/2019

Ta teden ustvarjamo po skici. Enostavna, upam, da se nam pridružite v čim večjem številu :-)



Jaz sem  našla te prekrasne papirje, so obojestranski in sem se res težko odločila katero stran uporabiti :-)



Na spodnjih treh pa nisem želela zakriti motivov in sem trak in ledene sveče postavila na zgornjo stran čestitke...



In še četica petega tedna...






7 komentarjev:

Goga pravi ...

Spet cela serija. Super so. LP Goga

Keti's Projects pravi ...

Krasni papirji. Jaz imam nekaj podobnega, če ne iste doma, pa jih še nisem "upala" uporabiti. Te z ledenimi svečami so mi res TOP.

Fabiola pravi ...

j'aime beaucoup cette ambiance vintage Hali, quelle jolie création, biz

Rosmarie pravi ...

Beautiful cards and great take on the Sketch, Hali!
Rosi x

AlisonC pravi ...

That is the trouble with 2 sided papers. You need two sets! These are very pretty and I like the colours. x

Majda pravi ...

Tudi sama imam velikokrat podobne težave - katero stran izbrati. Pri tebi jih lahko le občudujem in se čudim vsem kombinacijam.
Prijeten teden ti želim, Majda

oldpunca pravi ...

Krasna serija čudovitih voščilnic. Skica je zanimiva. Upam, da mi uspe pridružiti se izzivu. :-)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca