petek, 15. februar 2019

Vabila - zlata poroka


Ena luštna preprosta vabila za zlato poroko.

Pripravila sem nekaj vzorcev...



In zlatoporočenca sta se odločila za tole varianto...





Ko so bila vabila na sušenju ( perlice sem naredila s pomočjo nuvo tekočih perl), sem še malo poškropila vse skupaj z zlatim sprejem.






Uporabila sem borduri Najlepšega para in te mini srčke iz kompleta srčni metulji


3 komentarji:

Ne-Ja pravi ...


Nekaj vzorcev? Branka tole je že cela zbirka ;). Priznam, da so tudi meni tile najbolj padli v "uč". Čudovito si kombinirala natur osnovo s pikico rdeče in zlate :).

Zvonka pravi ...

Čudovito je videti tako lepa vabila skupaj na kupčku.

oldpunca pravi ...

Ti si prava čebelica. :-) Vsi predlogi so čudoviti, mislim pa, da bi se tudi sama odločila za tole obliko.

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...