torek, 19. februar 2019

Marjetice, marjetice

.... so obnorele Slovenijo in upam da tudi svet. Ja Tina je s svojo pomladno kolekcijo res zadela terno.


Jaz sem res padla noter in še le da, marjetke uporabim povsod, res povsod :-)


V kombinaciji z lanskimi tulipani so noro dober najlepši par :-)





In te kjut mini, mini pikapolonice <3



Tale je nastala za Mojco, za katero sem izdelala album in čestitko iz včerajšnje objave









Ena zahvalnica...







Tina, res hvala za vse ustvarjalne igračke, ki jih kreiraš za nas, da je naše ustvarjanje še bolj zabavno in kreativno...






5 komentarjev:

Helena pravi ...

Mene pa še čakajo, da jih uporabim. Glede na poplavo idej na naših blogih ne bo težav :) Hvala tudi tebi za vse te čudovite voščilnice.

Ne-Ja pravi ...

WAW tale kombinacija s tulipani je svetovna in hvala za idejo - že gre v naredi ;). Res so lepe ne glede kako si jih uporabila tudi na tagcu izpadejo svetovno :)

oldpunca pravi ...

Jej, kako lepe šopke si naredila. :-) Tina nam vedno pripravi točno tisto, kar najbolj želimo. Tokrat pa je premagala samo sebe. :-))

*Urška* pravi ...

Ja,Tina je s tole kolekcijo prekosila samo sebe.Fantastična kombinacija marjetk in tulipanov.Tudi vse ostali izdelki so prekrasni.

Tina Z. pravi ...

vau, kako super ideja in taaaako lepo!

Čestitka ob rojstvu

  Fantek je Spi na češnjevih cvetovih ...voščilo iz nove skladbe Zaklad... ... in naj srečna zvezda sije nanj... Galerija meseca aprila Najl...