petek, 22. marec 2019

Čestitka v škatlici za sedemdeset let

Gospa je v dar dobila belo kolo s pikico roza in vijole barve in zato je tudi škatlica v teh barvah. Na sredini se skriva še ena mini škatlica, kjer se bo skrival ključ za ključavnico z obeskom :-)









Kolo na škatlici v notranjosti.



Pa naj vam pokažem še eno tortico, zdaj smo menda oddelali vsa domača praznovanja in napekla sem se tort za en čas. No v začetku aprila me čaka še ena , posebna za nečakinjo Ano. Uf to bo tudi kar zalogaj, imam občutek :-)

Malce drugačna, z biskvitom iz bučnic in malinami, ki sem jih pokuhala v bezgovem sirupu. Velikost pa mini, če boste delali po receptu vam bo biskvita še ostalo za eno ( jaz sem spekla, prerezala, polovico zamrznila). Kreme je pa ravno dovolj :-) Premer tortice na fotografiji je 18 cm.




Štirinajst dni nazaj sem pa ustvarila tole borovničevo. Zelo so jo pohvalili, ponovim poleti, če bo kaj domačih gozdnih borovnic, ki so veliko bolj aromatične od teh zmrznjenih :-)


3 komentarji:

Renata pravi ...

Krasna škatlica v tvojih barvah seveda. Ampak brez marjetice pa le ne gre. Recept za tortico, gre pa v beležko.

Valerija pravi ...

Prava mojstrovina. Čudovite barve in dekoracija. Tortica pa zgleda njami...

oldpunca pravi ...

Škatlica je čudovita, torta pa za prste polizati. :-)

Čestitki za obhajilo

  Za sestrici, dvojčici sta nastali ti dve čestitki za prvo obhajilo. Galerija meseca aprila Najlepši par.