ponedeljek, 18. marec 2019

Izziv #231 - Pomlad



Kljub temu, da je danes pri nas vse belo, sem včeraj, ko je bil res krasen sončen dan, sicer vetroven, ustvarjala na temo pomladi.


Odločila sem se za reciklažo enega luštnega lončka, kjer se je skrivala vrečka z najboljšo kavo  z okusom turški med.



Oblekla sem škatlo s papirjem, izrezala sem trakove in z njimi polepila stranice, saj je posoda v konus in ni šlo drugače.












 

11 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

vau, kako si se tole krasno spomnila in paša za oči je!

AndrejaM pravi ...

Odlična ideja in izvedba! Pa še recklaža povrhu.Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici!

leycika pravi ...

Čudovita ideja, dobro si se znašla ter porabila tale lonček. Super izgleda :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Odlično!!!! Tole je pravi pomladni lonček.

Papirnate radosti pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Papirnate radosti pravi ...

waaaaw, noro fajn ideja za preobrazbo teh lončkov (jih imam od kukijev kar nekaj doma). Upam da kmalu najdeva čas za kavo :*

Majda pravi ...

Čudovito!!! Recikliranje in očarljiv pomladen videz, čisto sem preč od navdušenja! In še takšen lonček imam doma, v njem so bili kukiji za lepo postavo ;-)
Hvala za navdih!
Majda, marčevska gostja Craft-alnece

oldpunca pravi ...

O, kako super ideja! Čudovito si okrasila lonček. Točno tako zgleda pomlad! :-)

Renata pravi ...

Odlična reciklaža. Prava pomlad, barve, rožice. Še pikapolonice si oblekla v barve pomladi. Lepo, lepo, lepo.

Andreja pravi ...

WoW, zelo lep pomladni izdelek si naredila :-)) Všeč mi je tvoja reciklaža. Krasen lonček si naredila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno

Goga pravi ...

Čudovita reciklaža že prej ptav lepe škatle. Tinine magnolije na njej so čarobne.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Goga

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca