sreda, 20. marec 2019

Za dobre želje


 Ugotovila se,. da je najbolje, če imam te luštne prinašalke sreče pripravljene vnaprej. Takrat, ko potrebujem malce umiritve, ko sem utrujena in je moja glava čisto brez idej, barvam. In potem je tako fino, ko je že vse pripravljeno in ustvariš na en dva tri izdelek.





Tudi kroga sem našla med izrezki, tako sem dodala napi, nekaj marjetk in že sta obešanki z dobrimi in pozitivnimi željami odpotovali k sestri in nečakinji :-)






Na FB spremljam eno luštno stran - Danes izberem ljubezen s krasnimi misli, ki pridejo do mene ravno takrat, ko jih najbolj potrebujem. In tale misel je bila zapisana:

Začni zdaj, začni tam, kjer si.
Začni s tem, kar imaš.
Začni, čeprav se tvoj glas trese od strahu
in te stiska v želodcu.
Samo...začni...








4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

OOOOO si mi polepšala tole jutro ko komaj gledam čez škrge po nočni s čudovito mislijo in temi razigranimi pikapokami. Lepo si "pocartala" tvoje šjore :)

oldpunca pravi ...

Res je pametno imeti kakšen motiv pobarvan v naprej. :-) Lepo zgledajo tako pisano in skupaj. Lepi obešanki si izdelala. Gotovo sta dosegli svoj namen. :-))

Renata pravi ...

Zelo lepa misel. Obešanki pa spet TOP. Čisto raznežena sem postala ob pogledu na njiju. V tvojih barvah, mislim najbolj na rozo, ČUDOVITO.

Tina pravi ...

Hali...te barve in postavitev...kako zelo, zelo lepo...

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca