sobota, 18. maj 2019

20/2019

Nov teden, nov izziv


Jaz sem ustvarila tole malo vintage voščilnico


Pri zadnjem pospravljanju sem našla dva bloka, kjer je na enem listu zbrano vse za izdelavo voščilnic. Tak instant sistem, bog ve kaj sem takrat mislila, ko sem naročila ta material. Po moje zaradi barve... Gor imaš vse dodatke, sliko, kako naj bi končni rezultat izgledal. Včasih pa pride kak teden, ko pri ustvarjanju potrebuješ prav to... Jaz sem dodala še nekaj izrezkov vejic, čipke...









3 komentarji:

Nataša pravi ...

Lepe so.
Včasih res prav pride, ko kaj takega najdeš :)
Lep vikend.

Fabiola pravi ...

Quelle jolie ambiance vintage Branka, tout en charme, biz

oldpunca pravi ...

Še en dokaz, da čez sedem let vse prav pride. :-) Zborček je prav prikupno okrašen, pa tudi ostale voščilnice so lepe. Pa si spet povečala kupček. :-)

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...