ponedeljek, 27. maj 2019

Poročne čestitke

No takole je bilo...za sobotno poroko sem ustvarila dve čestitki in eno malce večjo škatlo, kamor so ženinovi prijatelji zložili kuverte z denarjem in čestitke :-)


Prvo sem izdelala v obliki kuverte. Uf že zelo dolgo jih nisem delala, pa še zmeraj so mi noro všeč, tako nekaj posebnega so.





Ja, nit poroke je zelena barva, oljčne vejice, bela barva...








In potem še škatla za kuverte... velikost 25x25 cm - "pizza box"









Naj njuna pravljica traja in traja...



3 komentarji:

Valerija pravi ...

Kako čudoviti izdelki. Prekrasne barve! Všeč so mi prekrasni dodelani detajli!

Helena pravi ...

Hali, super ti je šlo od rok. Vse skupaj je prečudovito.

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si "opremila" svate. :-) Kuverto, škatlico presenečenja in veliko škatlo si čudovito okrasila in se držala barvne niti poroke.

16/2024

                                                  Pa sem spet malo pobrskala po papirjih in našla nekaj starinskega :-)                     ...