sobota, 28. marec 2020

13/2020

Window card je tokratna tehnika...
 
 
Jaz sem uporabila papir, ki je že sam po sebi zelo lepo potiskan, dodala sem okno, v ozadje postavila vintage gospodično in bogato okrasila okno z zelenjem, božično zvezdo, sanmi z darilom
 
 


 

 
 

7 komentarjev:

Becca Sadler pravi ...

Hali: Hello, team-mate! Your card for the new theme challenge has that vintage nostalgic look! Beautiful embellishing!

A.Rose pravi ...

Truly lovely.

Renata pravi ...

Pravo božično sceno si naredila. Super je. lp

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tebi itak pašejo vsi možni stili...za vse se maksimalno potrudiš...pa je na voščilnici malenkost al pa je tako bogata, kot je danes....krasna je!!!

Fabiola pravi ...

quel romantisme Branka, elle est poétique et si charmante, biz

Tina pravi ...

Oooo, kakšno čudovito razkošje...zelo mi je lepa!

AndrejaM pravi ...

Kot pravi Tina, res razkošno okrašena voščilnica z oknom!

Album in čestitka za 50 let

Za veliko ljubiteljico morja, potovanj je nastala tale čestitka in album za petdeset let. Galerija meseca marca Najlepši par. Pomladna galer...