sreda, 25. marec 2020

Materinski dan

Danes je materinski dan... jaz sem svoji mami poslala voščilnico...se ji zahvalila za vse, za podporo za ljubezen, za vse domače dobrote s katerimi me razvaja in ja zdaj, ko sem sama mama marsikaj tudi bolj razumem...
 

 
Dobre matere dajo otrokom barve, čopiče in platno,
vendar jim pustijo, da naslikajo lastno sliko.
(P. Brown)
 
In za moje tri, ki sem jim z največjim veseljem mama, sem ustvarila tole. Težko obdobje, časi, trenutki so in upam, da sem jim vsaj malo olajšala ta čas... In ja,  za dežjem zmeraj posije sonce...
 







 
 
 
MAMA (F. Lainšček)

Mama je zmeraj na tvoji strani.
Tudi če nimaš prav te brani.
Pomaga ti iz zadrege in vse napravi zate,
saj mama zares verjame vate.
Lepo je, da ima tudi mama mamo -
da kdaj nasloni glavo na njeno ramo.
Lepo je, da je babica še skoraj mlada
in te ima neskončno rada.
Ni večjega bogastva na tem planetu,
kot je ljubezen v srcih vseh mam na svetu.
 Kaj jim lahko v zahvalo damo?
En tak poljub, kot ga otrok hrani za mamo

 

5 komentarjev:

oldpunca pravi ...

O, kako lepo! Vse od pesmice na koncu, do drobnih pozornosti za tvoje tri in čudovitega šopka za mamo. Pazi nase.

Nataša pravi ...

Vse je tako čudovito.
Zdržimo to in upajmo čimprej na lepše čase. Objem.

Cvetoči travnik pravi ...

Lepo si se zahvalila mami in seveda po svoje tudi otrokom, saj zaradi njih imaš ta lep dan. Vse dobro tebi in tvojim želim Andreja

Tina pravi ...

Koliko ljubezni veje iz vseh ...za mamo je tako nežna in za mladino so res vesele in spodbudne!

Moje drobtinice23 pravi ...

Joj kako so lepe in nežne tvoje voščilnice 😍
Zelo lepo sestavljene voščilnice!

Čestitka za 80 let s harmoniko

Ena čestitka za zelo veselega, pozitivnega in vedno dobrovoljnega Francija :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.