torek, 10. marec 2020

Izziv #225 - okroglo

Predolgo, res predolgo se nisem pridružila izzivu na Craftalnici. In res veliko ustvarjam in tako malo imam časa, da napišem objavo, pogledam vaše ustvarjene izdelke. Kot da sem padla v nek čas, nek kraj, ki ima manj ur, oziroma te ure , minute tečejo hitreje. Res mi ni všeč in na obzorju še nič ne kaže na boljše čas :-(

Ampak uspela sem nekje ujeti, da poteka izziv okroglo in morala sem končno malo več dati v uporabo krasne nove Tinine igračke. Tako so nastale štiri okrogle voščilnice :-)






 
 
 

7 komentarjev:

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo zelo lepe voščilnice si naredila!!!

Klara pravi ...

Čudovite so!

oldpunca pravi ...

O, kakšne lepotičke! Prava paša za oči.

Ne-Ja pravi ...

Me veseli, da si se uspela priklopiti našemu okroglemu izzivu pri CRAFT-alnici :). Tako lepe pomladne voščilnice si naredila, misel pa da piko na i tem lepotičkam :).

Valerija pravi ...

Jej, kako krasna serija je pa to. Vse so prekrasne, še posebej s Tininimi zvončki... Ta misel mi je pa tako hudo všeč, a preden sem se jaz zmigala, da bi jo naročila, štampiljk že ni bilo več... :(

Tina pravi ...

Čudovite so...zadnja pa mi je prav POSEBNO lepa. Hvala ti ❤️

AndrejaM pravi ...

Mislim, da nas je veliko, ki raje ustvarjamo, kot tipkamo. Krasne okrogle voščilnice si izdelala. Hvala, ker si se pridružila CRAFT-alnici

Poročni čestitki

 Za Katjo in Blaža sta nastali dve čestitki. Dobila sem fotografijo darila in sem tudi čestitki ustvarila v barvah le teh Ta je imela žepek ...