sobota, 27. avgust 2011

Še nakita

Saj veste kako gre...en čas je samo papir na sporedu, pa potem me spet en čas drži nakit, tako ali drugače.

Nakupila sem nekaj novih barv alkoholnih inkov, ki jih je bilo potrebno preizkusit. Pa sem se malo poigravala z barvami, vijola, 2 odtenka zelene, 2 odtenka rdeče, rjave... kar tako za svojo dušo. Meni so všeč, ker so vzorci tako... skrivnostni... nepredvidljivi. Kot smo  ljudje, včasih nas kdo pozitivno preseneti, včasih kdo razočara. Jaz se trudim poiskati in videti v ljudeh samo dobro, najti same pozitivne stvari... Včasih je to dobro včasih ne. A moja vest je čista in srečna in to je tisto kar šteje in mi pomeni največ.

Modro nevihtno nebo...


Pomladna trava...


Jesenski listi...

 Za tole pa...predlagajte ime... in Andrejin predlog mi je bil všeč..."zemlja v vesolju"


Iz ostankov nastanejo krasne kroglice, ki sem jih nanizala v dvovrstno ogrlico.


Ostanite srečni in poiščite srečo v majhnih stvareh.

9 komentarjev:

Sonja pravi ...

Pismu, si pridna :) In prav lepe ogrlice si sestavila skupaj.
tudi meni je fino delat z inki, čeprav dostikrat ne gre po moje, ampak nekam po njihovo :))))

Anonimni pravi ...

Woow... modra je uz bordo inače moja boja ali zelena, divnoo!

Pusa

Nataša pravi ...

Zelo zelo fajne!

Alenka pravi ...

Lepo, lepo!!!! Tista brez imena,... mogoče pa - poletni travnik.

Nena pravi ...

o madonca ti pa si pridna v tej vročini....prav in druga sta No.1

HRANDICA pravi ...

Zanimive zelene kaplje so mi padle v oči, tisto modro nebo, pa je sploh nebeško :).
Pozdravček.

helena pravi ...

Čudovite so prav vse....
Četrto pa bi jaz poimenovala Močvirske kapljice-

Andreja pravi ...

Super si stestirala nove materiale. Nevihtno nebo je čudovito. Neimenovana pa bi lahko bila "zemlja v vesolju"☺.

Jana pravi ...

Krasen nakit. Nevihtno nebo je res takšno čisto ta pravo.

Ime za ogrlico: galaktičen blisk

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca