četrtek, 25. avgust 2011

Sončna objava

Ja, ja kar sončna objava bom poimenovala današni zapis. Zato, ker nas sonce zadnje tedne res razvaja, nam dobro ogreva kosti pri 35+ stopinjah, ker je posijal še čisto poseben sonček, ko sem prejela darilo od Maje, zato, ker sem, kljub vročini ob jutrih malo mečkala fimo in je nastala ena rumeno-oranž kolekcija.

Pa gremo lepo po vrsti... darilce... mhmhm kako je lepa šele v živo, prekrasne barve, u nulo narejena hiška, ograjica, rožice...

Pa še nakit... že videni vzorčki, mogoče v drugih barvah, tale groba struktura mi je res všeč.

Pa še dobri stari kvadratki, še zmeraj se rada poigram z barvami in extruderjem. Izrezano in pečeno na žarnici...

Takole, če se le da se poskusite ohladiti v kakšni vodi, ali kleti ali s kkašno hladno pijačo. Pri nas je letos bazen res izkoriščen in uživamo sto na uro.

4 komentarji:

helena pravi ...

Darilce je super, sem ga gledala že na Majinem blogu. Oranžna kolekcija je tako super sončkasta, enkratnih barv.

Anonimni pravi ...

Sve je prekrasno, koje boje, divno Hali!

Pusa i sunčani pozdrav iz vruće Riijeke:)

Suzana pravi ...

Lepo darilce si prejela! Tvoje mečkanje fima pa je obrodilo res lepe oranžne sadove!

Nena pravi ...

uf spet super nakit, darilce je zelo lepo kar se pa tiče hladnih prostorov je pa pri nas letos moja na novo kupljena klima že odslužila svojo ceno ;)

Moški čestitki za 30 in 40 let

  Prva za trideset let namenjena moškemu  - tema reševalec in Jamajka Druga za štirideset let pa za policista in velikega ljubitelja nogomet...