petek, 30. september 2011

Čestitke za krst

Zadnje čase sem izdelovala krstne čestitke bolj ali manj samo za deklice. No, še teh ne veliko. A zadnjič me je prijateljica prosila za eno fantovsko in še namig, da ima mamica fantiča rada zeleno barvo.
Čeprav sem imela že napikan en vzorček za pickpoint, mi zadnje čase potem šivanje nikakor ne steče. Opažam, da  slabo vidim, še vedno iščeva eno primerno stoječo luč za dnevno sobo, kjer bi bila zraven tudi t.i. bralna lučka. Če pa ni prave svetlobe, pa mi šivanje ne gre od rok, popoldanske urice pa izkoristim za sonce, cvetlične grede ( sem se odločila, da jih temeljito uredim in preuredim), vmes pa še taxi služba na razne treninge.
Pobrskala sem malo po internetu in g. google mi je ponudil nekaj barvank primernih za krst. Sprintala sem jih na bel šeleshamer, pobarvala in takole sestavila.

Pobarvanko sem našla na tej strani, obstaja tudi v dekliški različici.



Pa še ena v modri barvi
Izbrana je bila pa prva čestitka ( ta je tudi meni najljubša).
Uživajte v sončku, vikendu, ustvarjanju!
In ne pozabite se prijaviti za bombonček!

9 komentarjev:

Simona pravi ...

Sama pa bi se težko odločila. Meni so vse tri lušne.

Anonimni pravi ...

Prekrasni radovi,sve pohvale!

Ugodan vikend:)

Nena pravi ...

vse tri so vsaka zase nekaj posebnega

Vladuška pravi ...

Vsekakor je te dneve potrebno izkoristit za delo zunaj. Jaz sem bila ta teden zunaj skoraj od zore do mraka in paše mi, ko ni več vročine in veliko uspeš narediti. Dobro si se znašla s temi sličicami in naredila prave krstne, pa še všeč mi je, ko sta dve zeleni.

MarikaGabez pravi ...

tudi meni so vse tri luštne. vendar če gre za krst majhnega otroka, bi prav tako izbrala prvo. mi je pa mega zadnji motiv .... mogoče za kako prvo obhajilo, ko je v otroku še veliko entuzijazma, ki ob npr. birmi že zelo zbledi.

Alenka pravi ...

Res so vse tri luštne in te slikice so prav luštne:)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

lepo si se znajdla in tole izpeljala poleg vseh aktivnostih, ki jih še vse želimo "uhitet" v tem času lepega vremena

Anonimni pravi ...

vse so lepe!

Tanja E. pravi ...

Cotkane in prisrčne ter lepo izdelane so vse po vrsti, hvala za link! LP:)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca