torek, 20. september 2011

Denarnica - čestitka za rojstni dan

Načrte sem poiskala na spletu. Kar nekaj jih je, tale mi je bil simpatičen.

 Notranjost...
 Kartonček na katerega so na zadnji strani napisane želje...
Izdelala sme še eno večje - tu je problem "embosirane srajčke", ker je malce premajhna.
Kakorkoli, tudi majhna je požela veliko navdušenje pri prejemnici.


 Zapenjanje z magnetkom.
p.s.: Se sprašujete zakaj rdeča barva? Baje mora biti denarnica v rdeči barvi - potem je zmeraj polna denarja. Ne vem, preizkusite, če drži in preživite lep torkov popoldan!

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Meni se jakoo sviđa, volim crvenu boju, prekrasna je!

Lijep pozdrav:)

Sonja pravi ...

Tale pa čisto prava zgleda, bi jo kar v torbico pospravila, če bi bila na moji mizi :))))

Jana pravi ...

Tole pa velikokrat prav pride za kaksno darilo. Super, vsec mi je tisti zivalski videz in zapiranje na magnet, zelo domiselno.


Sedaj mi je jasno zakaj je moja denarnica prazna. Ni krivo moje zapravljanje, ampak to, da je crna. :) :) :) saj vem, vsak izgovor prav pride. ;)

Janja pravi ...

Videz usnja je super, tako kot denarnici v celoti. Njuna podloga je čudovita. :)). Lp

Alenka pravi ...

Kako je lepa, kot prava usnjena. Pa praviš, da mora bit rdeča? Ja, ja bo kar držalo, moja je črna, zato je pa vedno pra......

Andreja pravi ...

Tale pa izgleda čisto prava - takšna za s seboj nosit. Super si se tole spomnila.

Vladuška pravi ...

Aja, zato mene podzavestno tako vleče, da bi si rdečo denarnico kupila :)))) Dobro si tole naredila in ta vzorec res izgleda kot pravo usnje.

HRANDICA pravi ...

Ha,tole za rdečo barvo in denarnico pa še nisem slišala!Velja poskusit.
Ti si obe naredila zelo dobro. Verjamem da bo prejemnica vedno zadovoljna z njo, tudi če ne bo vsak dan polna.:)
Pozdravček

flo pravi ...

Rdeča praviš???? Pa zraven si stala ko sem novo zbirala, jaoooooooooo. Skregana do dol in še naprej ;-)

McCrafty /Klavdija pravi ...

zelo všečno :)

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca